tisdag 8 april 2008

FY FAN FÖR TRÖTT UTSLITEN SMÅ BARNS MORSA

Hårda ord men jag tittade mig i spegeln o kände INTE igen den som jag såg. Konstiga ringar runt ögonen, blek, påsar under ögonen mm. Listan kan göras lång.
Jag o barnen va till stockholm i helgen o röjde min morbrors lägenhet tillsammans med mamma. Det var intensivt, jobbigt (mentalt) och super duktiga barn som skötte sig kanon hela helgen.
Kevin kräkte ner hela mammas säng, hall och toa. Kul nej inte kl 1 på natten eller det är det väl aldrig, men mindre kul. Ingen annan blev dålig så han måste ju ha ätit nåt.

Jag har vart på ett ruskigt humör i två dagar så idag tvingade jag båda barnen att sova middag samtidigt o det kan man säga att vi gjorde, 3 TIMMAR, Helt förskräkt vaknade vi halv 5 det känns ju inte ok när Linnéa borde sova halv 7. Fick dras med ett litet monster till kvart över 8.

Jag har kollat in ett hus i salbohed, skulle passa bra får se hur det blir. Hoppet är det sista som överger en.
Jag längtar till den 19 de ska bli så kul. Ingen risk för bulle i ugnen, för här ska SUPAS se upp för mig....
Är det någon som vill köpa en liten Lg tv, typ 20 tum för en 500 hör av er isåfall.

Kram o bye bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp!! Känner såå igen mej....
Skulle inte sitta fel med ett par ggr i grillen o få lite färg.... el kanske skulle köpa en bruncreme För övrigt e det numera ett obligatoriskt djupdyk i sminkväskan som gäller,INNAN man höjer blicken.....
Liam hälsar till kussarna...
kraaam K

Anonym sa...

Kom igen Rosie! Du är ju värsta supermorsan, lite ringar går att sminka över (ringar under ögonen har vi alla) ; ) Vi hoppas på Salbohedhuset! Kram Eva-Lisa

Lilla livet i Ingeborg sa...

Visst är livet härligt ibland;-) Min farmor sa för ett tag sedan att jag ser så GRÅ ut nu förtiden. Skojjsigt!? Nehej, ni kan räkna med mig den 19:e!! Fast jag måste shoppa lite kläder, skor mm tills dess. Eller funkar det med ett par fläckiga mysbyxor?