måndag 14 juli 2008

Livet är bra trist i bland

Nu har mormor gått bort, hon dog i onsdags. Hon lämnade oss med stor saknad. Jag tänker tillbaka på när jag var liten o fick alltid följa med på deras äventyr. Det va alltid lika spännande, Det jag kommer ihåg mest är att vi spelade kort vi kunde spela hela kvällarna. Sen kokade morfar vatten choklad o vi käkade limpmacka med ost på innan vi gick till sängs. Jag har ofta följ med mormor och morfar på semester upp till hennes syskons stugor. Jularna har oxå oftast vart hemma hos mormor och morfar iallafall nu på senaste. Man har så mycket minnen så det gör ont att tänka på att det är mina minnen nu inte våra.
Jag spenderade hela onsdagen hemma hos morfar vi kunde mitt i vår sorg skratta åt en massa tokigheter vi vart med om.

HEJ DÅ MORMOR JAG ÄLSKAR DIG VI SES SENARE.

4 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Förstår hur det känns. Minnen som både är glada men kan kännas smärtsamma när man tänker på allt som varit.
Kram!

Anonym sa...

Hej vännen! Det var tråkigt att höra om din mormor, det gör ont i hjärtat. Hoppas ni trots det mår bra. Ta hand om er. Stor kram Eva-LIsa

Anonym sa...

Tänker på dig! KRAM

Anonym sa...

Hej vännen,
Ja det är jätte trist!! o det gör ju såååå fruktansvärt ont i en, o känns så himla tomt....men tänk att det är OK o vara ledsen,o sakna.Det visar ju faktiskt att hon var en betydelsefull person o minns henne ofta!! Kraamar Kristina