tisdag 31 mars 2009

Gallstenar

Jag hatar gallstenar. Stora stenar 1,5 cm ca. Fybubblan operation nu eller senare efter förlossningen. Det ska inte påverka bebbe men ska jag vara vaken då eller?? hm glömde att fråga. Läskigt jag som inte gillar sjukhus. Inatt drömde jag om DETOX SPA haha jag fastar o fastar. Kan ju inte bli annat. Tänk allt gift som lämnar kroppen. Rena robinsson ön fast fem våningar upp o ibland kommer god matlukt... mmmmm det är så att tom sjukhusmat kan lukta gott när man svultitt i 48 timmar. Trodde ALDRIG jag skulle säga det. Sega pannkakor skulle vara lyx.
men om jag vaknar upp o tänker på vad som kommer efter, den smärtan önskar jag ingen.

over and out

4 kommentarer:

Sara sa...

Nämen din stackare!!! Lider med dig... Många kramar från Sara

anna sa...

Usch, låter inte som du har det så toppen just nu. Krya på dig!

Uttan sa...

Nej!!!!Stackars dej.Här kommer en hälsning iallfall till dej.Kram och hoppas du snart e pigg igen!

johanna sa...

Stackars dig!Hoppas att du snart blir bra så att du kan njuta av graviditeten.Kram