måndag 30 mars 2009

Tänk att det aldrig blir som man vill

här ligger jag på sjukhuset i västerås. Redan nu utan bebbe förståss eller inte den är ju i magen. Men jag har fått ett gallstensanfall. Som gör ASONT, kan inte äta. Får dropp så va det med den gourmet maten. Som om jag hade det jämt. Dessutom inga ägg inga räkor inget rökt, inga gröna äpplen. INGEN PÅSK.
Fy fan va deppigt.
Inte får jag gå till jobbet heller jag som gillar mitt jobb. Summan skaffa inte tre barn. Hoppa över trean o satsa på fyra...
Butik fru fin partyt blir iallafall om ni kan överleva utan mig. Ni ska ju glo på kläder inte på mig. Hon har fått så fint ni måste gå dit.
Kram på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare. Krya på dig och var rädd om er. kram Karin

jenny sa...

Fy stackars dig. Sköt om dig allt du kan.
Kram

EVa-Lisa sa...

Krya på dig! Stor kram! Eva-lisa