fredag 24 april 2009

Gravidbubbla

Nu har jag verkligen torka på allt. Verkar som jag gott in i min egna lilla värld av hemmafix. Eller så kanske jag inte har lust ork att gå pingvingång på stan. Har lyckats med en fika på Waynes två gånger. Jätte mysigt utan barn. Mer orkar man ju inte..
Jag har känt mig så himla gnällig det är inte likt mig, dax o acceptera o gå vidare....
Igår va jag o barnen på premiärtur till stora parken. O va roligt dem hade o vad trevligt jag hade träffade Eva från jobbet. Vi fikade o jag hade mellis till alla barn. Supertrevligt. Idag har lillprins bus vart till frisören. Han blev så snygg.
På eftermiddagen blir det ett besök till Dressman Jörgen ska köpa ny kostym hans farfar gick bort helt plötsligt. Jätte tråkigt. Begravning igen.
Vi får glädjas åt det underbara vädret jag älskar våren. Tiden går ganska fort på våren känns det som herregud det är redan 33 fullgågna veckor :) . SNART BEBBE.... jippie.

Kram R

Inga kommentarer: