måndag 13 april 2009

tvär torka

Här har det verkligen inte haglat men inlägg. Vad har hänt jag är mest uppe i planering att överleva varje dag med min gallblåsa som vill göra mitt liv till ett helvete. Sen sist har jag lyckats hamna på sjukhus igen. Mina levervärden o bukspottkörteln mår inte så bra. Antagligen försöker några stenar ta sig ut o lyckas med det. Det är just då som smärtan är på en 10a. Nu är jag hemma men får äta fast mat på egen risk, så nu är det soppa som gäller. Jag försöker få i mig varierat men allt mixas till oigenkänlighet. :( BEBIS mår bra iallafall. Barnen har vart tvärsjuka, gnälliga, griniga o allt har vart fel. Jörgen har vart en stjärna det har verkligen funkat kanon utan mig. VÄRLDENS BÄSTA.
Tur att påsken kommer tillbaka nästa år då ska jag äta allt för då finns det ingen gallblåsa i min mage. HA HA HA

2 kommentarer:

jenny sa...

Fy då stackars dig.Skönt att du får vara hemma nu iallafall.
Tänker på dig.
Kram från oss.

Sara sa...

Men fy... Det låter inget vidare.... Många kramar till dig!!!