fredag 5 juni 2009

1 vecka kvar...Eller???

Längre. Min vanliga tur är väl att jag får gå över. Men nu är det iallafall bara den här månaden. Tänk vad som hänt det här året.
Jag har verkligen inte orkat angagera mig i någonting. Nu känner jag mig slut, funderar på hur det ska gå. Jaja får åka på hälsohem. Nej skojade bara så farligt är det inte.
Hur ser sommaren ut för er som läser? Jag har starka funderingar på att åka till Malmköping o spendera en dag på sagostigen www.sagostigen.se . Hade funderingar på det redan förra året men då regnade sommaren bort. Nån som vill hänga på?
Sen planeras det in Parken zoo som vanligt men det bestämmer vi nog bara en dag som det passar in med väder o vind. Annars är det nog plajan som gäller (stävrebadet)..
Eller kanske med lite tur renovering o inredning :)

bye bye R

1 kommentar:

Anna sa...

Vi ska iallfall till Västervik med avstickare till Astrid Lindgrens värld....har beställt fint väder och snälla barn, vad mer kan man begära? Hoppas att man får komma och titta på bebbe snaaaaaaaaaart! Och hus med kanske?!?! :) Kram