torsdag 4 juni 2009

Börjar få ordning på livet


Ja här både händer det massor o samtidigt så står det still. Jag har haft konstiga känningar i flera dagar. Som om det inte vill sätta igång ordentligt eller håller på att öppnar sig i hemlighet?? Känns som förvärkarna trycker på nåt fruktansvärt neråt. Jag mår illa o känner mig konstig.

Nu har jag fått låna grannens vagga så bebbe har någonstans o sova. Nu ska den bara bäddas. Jag har köpt en ny skötväska har inte riktigt gillat dem jag har haft så nu har jag hopp för den här. Jag blev så glad när jag så mönstret så det kan ju bara vara positivt.
Hus ja hus vi kommer ett steg närmare varje dag. Har vart o tittat på ett i salbohed o ett i västerfärnebo. Dem båda är bra men har olika för o nackdelar. Jag kan tänka mig båda ja alltså inte köpa båda men det spelar inte så stor roll vart jag bor snart. BARA JAG FÅR FLYTTA.
Det är renovering på båda så det har jag förbisett. Vi får se hur det går..
Grattis till Johanna o Fredrik som fått en liten dotter.
Kram R

4 kommentarer:

anna sa...

Fin, fin väska. Åh som jag sa, förnyelse! Varför ska ni flytta?

Rosie sa...

Vi bor på 65 kvadrat o har två rum o kök. Börjar kännas som det är lite litet ;). Föll för mönstret direkt hoppas den är lika snygg i verkligheten.

Jill sa...

Supersnygg skötväska! Hoppas du får börja använda den snart!

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Snygg skötväska! En skip hop eller hur?? Jag är jättenöjd med min.
Trevlig helg, kram