tisdag 16 december 2008

Hysteriska julhandel

Oj oj kära hjärtanes nu börjar det kan gissa att man får göra skäl för lönen dessa dagar. Jag jobbar fredag till tisdag . Värsta dagen är nog måndag brukar vara så att folk får lön 2 dagar före julafton. Då ska maten inhandlas säger bara fy fan. Köerna brukar vara konstanta till silldisken = rakt igenom butiken. Men vi kämpar på. Jag är iallafall ledig på julafton.
Kevin är ute o leker hela dagarna den gossen älskar snön.
Nu funkar det på dagis han längtar dit nu. Det känns jätte skönt. Vad köper ni till era fyraåringar? Kevin vill bara ha skridskor o skidor. Tänkte på my little pony till Nea.
ja ja nu är det dax för lucnh.
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag handlade det mesta igår! Skönt! Men det kommer säkert (garanterat) att bli några vändor till...

Ivar ska få saker till rummet, Rorry Racerbil, en film... Lilly får bord och stolar till sitt rum, kaffeservis, en bok och en film.

anna sa...

Får jag säga att jag inte är avis...saknar verkligen inte att sitta på Hallen dagarna innan storhelg. Men ni gör ju ett grymt, bra jobb, tänk på det :).