fredag 5 december 2008

ingen annan




Blev sjuk. Tur för förra året fastnade magsjukan i vårt hus på tre veckor hade jag magsjuka i tre omgångar nea o jörgen två. Kevin klarade sig lilla järnmagen. Det blev nästan så att vi tänkte ringa någon som fick komma o kolla vårt vatten. Vi köpte hem Klorin o körde igenom precis hela huset det luktade illa men det hjälpte. Tom kylen fick sig en omgång. Vi kastade allt o klorinade där inne oxå. Då vände det men fan va jobb det blev, tvätta mattor, lakan, gardiner och filtar.
Äntligen kom det lite snö o det blev ganska ljust skönt.
Jag är ju ganska mörk så jag blir ju så fruktansvärt blek så jag tror jag ska lägga mig i solariet en, två gånger i veckan. Slipper man vara genomskilnig i slutet på januari.

Kris kris kris det är det enda man hör nu för tiden. Hur ska det bli? Stackars er som inte har något jobb marknaden ser ju inte ljusare ut precis.
Jag är glad för mitt glamorösa jobb inte så glamoröst kanske men det är roligt o KANON trevliga o roliga arbetskamrater. Jag trivs o nu händer det så mycket där. Vilken skillnad o nu är GOJIBÄREN på ingång så håll utkik.
Lite bilder från pepparkaksbaket kommer här.

Kram R

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej va skönt att ingen annan blev sjuk.
Va härligt det såg ut med pepparkaksbaket. Hoppas vi kan träffas snart.
Trevlig helg å kram!

Anonym sa...

Hej, åh vilka fina bilder. Det var skoj att baka, nästa projekt blir väl semlor ; ) Kram! Eva-Lisa