fredag 19 december 2008

Kommer tomten

Fast det är grönt ute o det regnar? Det verkligen spöregnar. Nästa år ska jag åka till Norrland fy vad det är tråkigt. Barnen som hade så roligt ute i snön.
Kommer tomten till er? Jag hoppas han hittar till oss iallafall för lite snälla barn finns det här.
Vi begav oss till västerås igår för julklappsinhandling. Vi hittade allt utom två saker. Barnen är
ju på dagis tidigare idag o jag börjar 16 så några timmar har jag på mig. Ska fika med Jill oxå ska bli super trevligt.
annars ska jag jobba hela helgen....
Kram

3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Ja, vi får göra som de gör i Kalifornien. Spika fast vit bomull på taken och köra med ismaskinen:)

Anonym sa...

Ja visst är det tråkigt att det inte finns nån snö.
Hoppas ni får en bra jul.
Många kramar från oss i Hogfors ;)

Anonym sa...

Vad kul at du kom och hälsade på igår! Det får vi göra om!

Kram från Jill