söndag 29 juni 2008

Bara galenskaper

Ja då har man vart iväg igen då,på kryssning. Herregud vad håller man på med egentligen? Vi va tolv tjejer i olika åldrar. Vi åt gott o drack gott. På kvällen så satt vi i dansresturangen o sitter man där får man verkligen se både det ena o det andra. Ett par kom på att man kan ju hångla loss i dem bekväma fåtöljerna. Tjejen va ganska så packat o slängde fram tuttarna o skulle precis ta av sig thigtsen då tyckte killen att dem kanske skulle ta det i hytten. Bra ide...
Jag till min stora förvåning fick visa LEG det hade jag inte ens med mig så jag fick snällt pallra mig ner i hytten o hämta körkortet :) Det va en som skämdes som en hund o inte va det jag.
ooops 31liksom. Ja ja jag vet hur det är.
Jag har iallafall lyckats skrapa ihop 16 gratis resor så VILKA VILL HÄNGA MED??? Vi får betala för buss resa och middag. 450 kr med A hytt, mat och bussresa :)
Kram

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill!!!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jag vill såklart, och även min kompis Sofie vill följa med om det finns plats.

Rosie sa...

redan en full hytt, Det gäller att hänga på här tror jag.. Tjohooo

Anonym sa...

Jag hänger på

Anonym sa...

Jag vill också följa med!

Anna sa...

Jag har redan tackat ja till kryss på Anna J sida. Är detta samma kryss eller?? Jag är på iaf.

/Ulvsbolössens mamma

Anonym sa...

Ja, just det... Det är samma kryssning antar jag! Eller konkurerar du med Anna?! ;)

Anna sa...

HOST HOST! Får man följa med eller? Tar du alla mina "kunder"? :) Nu bestämmer vi att du håller i detta!! Samma tid, samma kanal.

Anonym sa...

Jag vill med :)

Anonym sa...

Jag hoppas att jag kan haka på jag med!! Vore så himla kul!! Har ju hört en del om dessa resor....