torsdag 5 juni 2008

Trevlig mamma kväll men.....





























torr hamburgare, dålig service, dyrt, varmt och dessutom så fanns det inget bord till oss, jag som bokat hmmm. Jag tycker att vi satsar på ett säkert kort nästa gång AKROPOLIS. Men sällskapet va som sagt alltid trevligt. Vi bokade in en kryssning den 6 sep hoppas alla kan då..







Hemma så är läget inte så bra kevin har en skum feber som pendlar mellan 37,6 och 40. Va in till vår underbara sjukvård idag, Kevin är fullt frisk det vanliga VIRUS :( .

Nea däremot som jag knappt fick tid för men lyckades övertala växeltanten, hon äter nu mer penicillin. Hon skar sig illa i sin tå i söndags ganska djupt. Men jag tyckte inte vi behövde åka in. Det skulle vi ju ha gjort såklart. Det blev infekterat och fult. Läkaren sa att det va tur att vi kom in. Så alla mammor stå på er när ni ringer, dem verkar ha noll koll i växeln. Vi är hemma hela nästa vecka så om det är någon som är sugen på att åka till stävrebadet med mig så hör gärna av er.
Jag ska jobba i helgen o hade hoppats på regn men det ska bli varmaste helgen hitills grrrrrr


Kram o bye bye

Inga kommentarer: