torsdag 12 juni 2008

Om väder o vind


Igår dundrade det så rutorna skallrade, trodde jag skulle dö. Men pedagogisk som man ska vara så är det bara hålla uppe skenet o säga att det låter hemskt men är inte farligt bara ibland... Så ska man dra hela åsk historien för en 3 åring?!? Ja ja.
Igår va jag till fotvården i sätra brunn. Det var helt fantastiskt mina fötter blev som nya o dem blev dessutom en storlek mindre. Mina fötter har på nåt vis inte funnits för mig jag har liksom inte sett dem.
På förmiddagen besökte jag och Victor ( hunden) veterinären. Inte roligt resultat skabb...
Han fick en spruta mot dem äckliga små krypen, stackars hund kliar väl ihjäl sig.
Tur att det inte smittar till människor men känner ni inte hur det kliar lite på ryggen och på armarna och där mitt på huvudet.. HA HA HA.

Andra nyheter är att igår ringde dem från månsan och undrade vart mitt sällskap på 9 pers hade tagit vägen ??? Jag sa som det va och passade på att säga det jag skulle sagt där men som snäll och trevlig svensk så bugar man och bockar.
Jag klagade och sa att det är inte alls den erfarenheten jag hade av månsan men jag blev besviken. Bla på maten och servicen. jag sa även att jag förstog att det blev lite fel i planeringen när det dök upp ett helt gäng hungriga morsor. Den goda nyheten är att vi fick ett presentkort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker synd om min favvo hund som har fått skabb.Krama han extra från mig :) häls moster

Lilla livet i Ingeborg sa...

Haha! Du gör så roliga undersökningar!