lördag 21 juni 2008

Semester o dans runt giraff





































Hej hopp, nu har vi vart iväg en vecka till vårt smultronställe. Vansbro. en liten stuga 7 km rakt ut i skogen eller in i skogen, utan el och rinnande vatten = utedass... Tänkte att kevin skulle få ett stort problem med nummer två. Men hej hopp vad det har skitits på detta utedass. Det va verkligen inga problem. Vi har vart till Leksand sommarland. Det tyckte barnen va super kul o shit pommes frites va dem sov gott sedan.
Vi badade inget på sommarlandet för det va skit kallt i vattnet. Vi åkte däremot till badhuset i Vansbro, mina barn är verkligen som fiskar.
Vi kom hem i torsdags för jag jobbar hela helgen men lite midsommar har vi ju firat. TACK KINA FÖR EN SUPER ROLIG FEST. Med midsommar giraff ( se kort) o en allehanda olika aktiviteter.
På fredag bär det iväg på kryssning igen se upp Cinderella here i come. Jag ska självklart boka spa igen det va ju super härligt.

Jag skänker en extra tanke till vår vän Jill som förlorat sin mamma efter en tids sjukdom. Hör gärna av dig eller dyk upp på en fika.

Jag vill även gratulera Anna o Patrik till förlovningen.... (läs Jag vill gå på bröllop)
Ha det gott så hoppas vi på sommar hetta igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Full fart, verkar det som! Härligt! Å, kryssning också! Party-Rosie! ;) Vi ska också ut till sjöss i sommar! Bokade nyss stuga på Åland! Ha det bra!!!!

Anonym sa...

Åh, vilka härliga bilder. Det ser så mysigt ut...

Tack för tanken, den värmer!! Jag kommer gärna och hälsar på nån dag, men jag behöver en vägbeskrivining först. Du får gärna också komma och hälsa på nån gång.

Lilla livet i Ingeborg sa...

Den där midsommargiraffen får ni allt ta patent på!;-) Kram