söndag 10 augusti 2008

Galenskaper som vanligt

Vädret ja det fina vädret är som bortblåst. Nu får man lägga sig i solariet iof blir man brunare där än i vassen så det är kanske positivt.
På tisdag åker vi till göteborg på snabbsemester. Det är ju storkalas där nere. Kanske en liten tripp till danmark vi får se. Ska göra ett tappert försök att HÅLLA MIG FRÅN ULLARED. Vad tror ni?
Jag tror ni har rätt ha ha det kommer ALDRIG gå. Barnen behöver verkligen ingenting förutom.... trosor, strumpor, Nea behöver byxor, extra regnkläder, Kalsonger ja you name it. Men jag vet att allt det sitter på Ramonas stång med me and i kläder. Ja inte regnkläder men det brukar man alltid hitta billigt på tradera.
Jag har vart på bio jag har sett Sex and the city. Brudar det är nåt att se, väck upp storstadstjejen inom er ta fram gucci skorna och louis vitton väskan o glid ner i bio stolen. Helt underbar film.
Vet inte hur det gick till men jag har sett Kung fu panda och Wall. E oxå hur roliga som helst.

Imorgon har jag me and i party vi blir en hel drös med kända och okända om det är fler som vill dyka upp så finns det fullt med hjärterum här. Och massor av giftiga CUP CAKES och annat hembakt.
På alla andra fronter är det sten dött.
Hej svejs till jag ser ert fejs..

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Halloj! Jag kan inte komma ikväll, men jag hoppas verkligen att det blir ett till party längre fram. Jag missade ju Jills party igår också...
Ska du till öppnis i morgon?

Kram

Anonym sa...

Hej!! Jag kommer inte heller ikväll. Men jag hoppas vi ses snart! Länge sedan morsorna träffades nu! ;)