måndag 25 augusti 2008

Lust Lust Lust


Jag har ingen lust med någonting annat än att flytta. Nu går det inte att vänta längre,

nu är det höst.

Det är dessutom diverse renovering som ska göras innan vi kan flytta in i det tänkta huset. T.ex golvslipning och neas prinsess rum,ja eller rum iallafall. Det är sånt som bara är jobbigt att fixa när man flyttat in.

Jag kommer ha massor att göra så några fler barn kommer det inte att bli ett på ett tag. Men det menas ju förstås inte jag inte kommer vara först. För om det bara är jag av mina vänner som ska ha fler barn så är ju risken för det ganska stor.


Nu längtar jag till kryssningen, ska bli så himla kul, super kul att vi blir 12 st. SYRRAN fyller 24 idag så vi får väl fira unga tjejen på båten.


Dagis dagis, jag vill börja nu så Kevin får se att det kommer bli bra han är så rädd att bli lämnad. Han gråter och har ont i magen. Sedan nästa stund så är allt positivt . Jag tror att det är för att han inte vet vad det är riktigt. Han har ju fattat att vi ska lämna honom där.


Kevin blödde ur örat idag så vi fick lov att åka till läkaren för jag trodde så klart det va öroninflamation men det va det inte. ???? varför blöder min son ur örat?? Läskigt ska tillbaka på torsdag... Vi som skulle få finbesök. Kevin längtar efter sin kompis WILGOT o blev arg på det dumma örat.


Jag ska ha ett klädparty med nya kläder, ett märke för coola ungar :) kolla in http://www.gangstar.se/ .

Vi får se om det är någon hitt. Kvalitet som polarn o lite billigare. Jag återkommer med datum.
Ha det bra



1 kommentar:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jag kommer gärna på klädpartyt om jag får:-)

Ja snart är det kryssning, nedräkning pågår!