måndag 18 augusti 2008

Semester

Vi har vart iväg till Göteborg. Jätte mysigt men Linnea va so ett hemskt litet monster visade sig verkligen från sin bästa sida. Tror att det blir för mycket för hennes lilla huvud. Så blir det konflikt när vi inte förstår henne riktigt. Vi va iallafall till Liseberg och Proppa ner hela familjen i en stock i Flume ride. Kevin älskade det o Nea va i chock en hel kvart efter.
Vi klarade oss ifrån Ullared iallafall. I lördags va vi på DIGGILO shit va Måns är snygg. Tomas pettersson är ju så rolig så man skratta ihjäl sig. Jag hade skit kul. Mindre kul o börja jobba kl 7,30 på söndagen.

Jag vill bara påminna om att betalning för kryssningen är det 26 jag har messat mitt kontonummer. 415 kr.

Nu har jag snart Semester eller jag ska skola in barnen på dagis. Kevin har redan panik så vi får se hur det går. Jag tror att det kommer att bli bra bara han får komma dit och lära känna fröknarna och lite kompisar.

Vi börjar på Kyrkis på fredagar iallafall för det va bara fyraåringar som redan känner varandra redan innan på torsdagar.

Ha det gott

Inga kommentarer: