onsdag 8 oktober 2008

Ensamheten

Hej sitter här i min ensamhet o skriver.
Barnen är på dagis o jag börjar kl 15. Super nice med 3 timmar egen tid.
Vi tänker åka på kyrkis imorgon. Kevin längtar. Tror dagis paniken har släppt lite. Han har fastnat för en fröken som han tyr sig till. Det känns bra.
Jag har ont i halsen helt illröd med prickar ända upp i gomen? Ingenting annat inte ens feber eller förkyld. Ja ja det funkar med bafucin.
Tack jill för messet om byxorna synd det inte va 98 men 92 kan funka nu, pris???
Sandra jag har en skiva till dig kommer du till kyrkis?
Igår va jag på möte för att bevara skolorna o dagis här i svartådalens område, Det gick bra, nu blir det kvar till 2010. Suck jag blir så trött på att allt ska in till sala. Hur ska det bli. Jag har valt att bo här då vill jag att mina barn ska gå i skolan här o få lära känna folk här som bor i närheten.
Vi får starta friskola föräldrakopperativ undra hur det skulle funka och om det skulle funka?

Hej svejs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag var visst lite snurrig när det gällde storlekarna. Hur som helst är de i stl 92 och så är de ofodrade... Jag har för mig att de kostade en 150-200:- när jag köpte dem, så om du vill ha dem så är de dina för en 50-lapp! Jag ska försöka komma ihåg att ta med dem till Fröet imorgon.

Lilla livet i Ingeborg sa...

Tack snälla du! Jag kommer i morgon. Jag kan nog gissa vad det är för skiva:-)