tisdag 28 oktober 2008

Trött arbetande småbarnsmamma

Fy bubblan för att ha vardag. Ingen skönhetssömn alls. Upp tidigt för att ge barnen frukost o sedan är det igång. Med stressen iväg till dagis. Nu har jag turen att slippa lämna varje dag. Jag blir så stressad, Känner inte ni så, av med kläder, på med kläder, på med lite till och in i bilen, ut ur bilen, av med kläder, lämna ledsna barn o iväg till jobbet på gott humör : / ??
Sover som en sten på nätterna är helt utmattad skulle behöva ha en vecka i värmen. Jag o mannen. Frivilliga donationer sätt in vänligen men bestämt på mitt konto :) hi hi nej skämt o sido.
Vi ska åka till stugan i helgen o det är helt underbart. Fröken frågade vad barnen brukar göra där då sa Kevin, SOVA!!
Idag har vi vart på Helvetes labyrinten( ikea) o köpt nya täcken och kuddar. Jag hade en stor rensning när vi va upp sist.

Min gosiga lilla dotter kommer o kryper ner bredvid mig nästan under mig på natten. Hon tycker om hud mot hud så har det vart ända sedan hon va bebbe. Hon är såå go.

Inga kommentarer: