söndag 5 oktober 2008

Helgen

Den här helgen har jag blivit en erfarenhet rikare.. LOPPIS. Det kanske inte va det roligaste loppisen det va nämligen 26 bord. Herregud va kläder. Jag lyckades fynda 2 par byxor till Nea och en flytväst till Kevin. Han ska nämligen fiska med farfar. Han längtar verkligen efter det.
Gissa om han blev lycklig. Jag sålde lite oxå. En herrejösses massa overaller. Ska nog försöka mig på det här igen kanske med lite större kundomlopp.

Är det nån som har överdragsbyxor i storlek 98 så köper jag gladeligen dem. Det verkar vara en brist.

Jag har en lite fundering till: MAMMAMIDDAG med pappor. Typ i januari, kanske en lördag, kanske 30+. Bolla ideer med mig kan ju vara lite kul. Käka gott dricka gott o sedan gå ut ;) .

Dagens ordspråk: Var dig själv- det är du bäst på.

Kramizar från R

1 kommentar:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Kul med loppis! Visst är det svårt med alla kläder som måste inhandlas. Regnkläder, höstkläder, vinterkläder.. Tyvärr har jag inga 98-byxor här hemma, Sam hoppade över den storleken-)
Mammamiddag med pappor låter roligt! Lite längre fram kanske, så att alla verkligen kan planera in en ledig kväll.