tisdag 21 oktober 2008

Tandläkaren

Idag har jag vart hos tandis, Fy bubblan så himla dyrt 770 spänn bara swich. Men ren o fin det blev jag. Har alltid så mycket tandsten = lite hål :) Hatar att laga hål. Extrem huvudvärk har jag idag oxå. Vill bara sova o hur lätt är det med två barn som INTE vill sova.
Nea är djupt inne i kan själv åldern fy bubblan. Vi är inte överens om någonting förutom dagis det gillar hon.
På torsdag ska jag ha RABDIDO Party kl 18,30 alla dem jag inte har messat till har jag inte nummret till men ni är välkommna ändå.
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Ja du, tandläkarräkningar är inte roliga...

Ville bara säga att jag inte kommer på tordag (fast det har jag ju redan sagt) eftersom jag har kör då. Men gärna en annan gång!

Anonym sa...

Hej hopp!! jag kan inte heller på torsdag!! har ingen barnvakt Dalle kommer inte hem förrän runt 20.00!! Men hoppas ni hittar nåt fint!! Men jag kommer på mammamiddan (tror jag) måste ju skaffa barnvakt till då oxå!! :-) kram /Linda

Anonym sa...

Är det någon som vill ha lift, så har jag platser i min bil!