tisdag 25 november 2008

Bara vardag

Händer ingenting, Jag o min älskade planerar en kärleks semester. Det ska bli mysigt vi har kollat in ett hotell på hemlig ort.
Idag är det mindre än en månad kvar till julafton. Vi ska vara hemma i sörsalbo i år ska ringa grannen o fråga om hon vill vara tomte. Pappa kommer oxå. Han kanske måste köpa tidningen??? :)
Nu är det snö tillräkligt för att åka pulka så det blir sysslan idag. Vi är lediga, Nea ska en sväng till distriktssköterskan. Tänkte om nån är sugen på pulka backen så hör av er med ett mess. :)
Kram R

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ni vet att ni är hjärtligt välkomna hit, pulkabacken är precis bakom knuten. Annars tänkte jag bjuda in mig till landet ; ) Jag har bil onsdag och torsdag...är ni hemma? Jag skickar sms o kollar. Vi måste ju uppdatera lite nu!! Och planera lite flytt och kanske prata lite fin inredning ; )Kram!

Anonym sa...

Kram från Eva-Lisa ska det ju stå ; )

Rosie sa...

JAAAAA kom gärna på torsdag. Vi längtar... Speciellt en liten pojke längtar efter Vilgot :).

Anonym sa...

Hej igen. Vi kommer gärna på torsdag, men är det ok med eftermiddag? Typ vid ett-tiden? /EVa-Lisa