söndag 9 november 2008

klantskalle

Iag på jobbet blev jag sååååå sugen på paj. Jag tål ju inte mjölk men jag tänkte att jag chansar va ju så sugen. Det skulle jag ju INTE gjort. Fy fan va ont i magen jag hade i kassan. Satt dubbelvikt, timmar så blev det bättre.
Annars har helgen bestått av jobb för både mig o J. Barnens faster har vart här o lekt.

Tänk snart är det jul vi hoppas på en vit jul precis som alla år. Undra hur det går iår??
K längtar efter snö så han håller på att spricka. Han vill åka skidor o rulla snögubbar.
Goaste lilla unge. Nea min lilla sessa hon vill bara leka med dockor. Ananrs är väl livet som vilka svenssons som helst.

En liten svart tuss har anlänt från norge till Farmor, lilla molly. Hon är jätte fin en liten stjärna.

Nu är det natt natt.

Kramizar från byn långt bort

Inga kommentarer: