tisdag 25 november 2008

Smoothies

Nu har jag gjort en dunder C-vitaminkur. Herregud kommer aldrig mer bli sjuk. Är det någon som testat GRANATÄPPLE. Hallå rena dunderkuren. Barnen äter den som godis. Innehåller MYCKET nyttigheter.
Min dunder kur ser ut så här:

Ett granatäpple
1,5 dl frysta blåbär
2 Kiwi
3 dl mjölk
Sen hade jag i 2 matskedar gojibär. ( håll ut dem kommer till åkrahallen snart).

Inte nog med det vi är invaderade av möss, käre värld inatt när J var upp låg det en döing mitt på golvet i köket...grrrrr
Vi har preppat hela huset med gift om jag säger så. TOMCAT kan rekommenderas från granngården. Inte farligt för andra djur om dem inte äter mer än 10% av sin egen kroppsvikt.

ARG är jag oxå varför kan inte jag rösta på min egen omröstning måste vara något fel... GRRRRR

Bye bye

6 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Det låter riktigt gott det där! Hojta till när de där bären kommer till Åkrahallen är du snäll.

Hm, konstigt, man brukar ju kunna rösta på sin egen omröstning. Prova lite senare kanske? Roligt med omröstningar, jag hade saknat dina:)

Rosie sa...

gulliga du jag har saknat dem oxå. Har haft torka ett tag. Vi får snart musli som man kan plocka ihop själv då dyker dem upp :). Nu funkade det o rösta. Ha ha har fått många spännande svar :)?

Lilla livet i Ingeborg sa...

Ja nu kollade jag svaren. Guud så spännande, och TVÅ gravida!!

Anonym sa...

Hej gummsan!
Vi kan träffas på tis,tors efter kl14 och onsdag och fredag kan vi hela dagen. Hur har ni det??
Hoppas ni mår bra? Den där smoothiesen lät ju jättegod :)
Kram/jenny

Lilla livet i Ingeborg sa...

FYRA gravida?!! Nej nu dööör jag! Är det bara jag som är nyfiken i en strut? EN vet jag men det får jag ju inte knysta om:)

Rosie sa...

Herregud jag dör oxå jag vet oxå en, hoppas på två. Men oj oj fyra hur ska det gå. Cooolt alla behöver ju dock inte bo här??? :)