måndag 17 november 2008

Snor snor och mer snor

Herregud hur mycket kan det tillverkas i en liten näsa. Nea är febrig o förkyld. Det sa bara poff så va hon däckad.
I Lördags va vi på middag hos några kompisar. Vi hade det jätte trevligt. Ska nog anordna nån form av middag tillbaka. Blev sååååå sugen på sushi när jag läsate saras blogg. MUMS.. Undra om hon gör på beställning???
Just nu är Kevin en helt underbar liten gosse, så roligt han lyssnar o gör nästan som man säger. Han kan sitta o leka själv o sen dessa ROLLLEKAR haha Nea fattar ingenting Kevin säger till Nea att hon ska vara olika figurer o hon blir arg o skriker JAG HETER NEA. :) .
Känner ni igen er ni med syskon?
Nu längtar jag till jul o vad jag hoppas att det kommer snö, Jag ska sätta upp mina nya julgardiner. I mitt gamla VANLIGA KÖK.... GRRRR.
Såg att mitt förra hus är till salu är ni nyfikna så ligger det ute på hemnett, kopparbergsvägen 60 .
Inget annat kul är på G jo föresten jag ska ansvara för ett Törnrosa event på jobbet på lördag. Jag räknar med att alla jag känner kommer med utklädda ( prinsessor o riddare)barn. Fina presenter delas ut :) Ses där

Kram R

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jorå, jag kan ta åt mig beställningar! Men det blir dyrt!!! Hahaha!!! Det kanske är sushi-försäljning jag får livnära mig på framöver...

Anonym sa...

Hej, Men guud så fint hus, varför köper ni inte det? Underbart juh! Ja, jag blev också sugen på sushi, vi kanske ska flörta med Sara allihop! Kram Eva-Lisa

Rosie sa...

Vi vill komma på sushi party :) Med het Wasabi o Singha öl. K´ram Rosie

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jaaa! Sushiparty, gud så mysigt! Bra idé tycker jag!:-)