fredag 6 februari 2009

Äntligen

Har det hänt min son har ritat en huvudfoting. Han gillar ju inte att rita, han gillar siffror o bokstäver. När man är fyra "ska" man kunna rita en huvudfoting. Men om man inte gillar att rita hur ska man då kunna öva. Men idag hemma helt plötsligt va den där. Jag började nästan grina. Jag sa till Kevin att det va den finaste gubben mamma någonsin har sett. Gissa vem som ska köpa en ram imorgon :)....
Tänk va fånigt kan ungen inte rita så va fan gör det.
Just nu är Linnea inne i den värsta trots ålder som tänkas kan. INTE är ett ord som förekommer allt för ofta just nu. Dessutom så har börjat putta o riva dem andra barnen på dagis. GRRRR.....
Vi hade en djup disskusion om det häromdagen. Jag har inte puttat, jag har inte rivit ,jag är en snäll flicka??
Inte nog med det hon hade i all protest mitt under lunchen spottat eller sprutat ut maten ur munnen på dagis. HALLÅ vems är den ouppfostrade ungen med krullar????? Pinsamt jäkla skitunge. Sen när hon blev tillsagd då skrattade hon bara :( .
Nån har stoppat in en centrifug i magen på mig. Kära hjärtanes vilken vilde hoppas verkligen den lugnar ner sig.
Imorgon är hela familjen bortbjudna på middag hos goda vänner det ska bli trevligt. Jag längtar ska bli nice.
Have a nice day R

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag testade med jordgubbsalvedonen också men det funkade inte. Satas jäkla envisa unge! Fast idag är hon feberfri iaf..

Jill sa...

Hej! Jag har en utmaning till dig. Eftersom du inte har inloggning till min blogg så får du utmaningen här:

Regler:

1. Gå in i din bildmapp.
2. Öppna den sjätte undermappen och välj sen den sjätte bilden i den mappen.
3. Publicera.
4. Utmana sex nya bloggpersoner.
5. Länka.


Kram