tisdag 10 februari 2009

så det kan vara

JAG FULLKOMLIGT HATAR allt vad kedjebrev heter. Gör si o så då kommer lyckan annars kommer du vara olycklig inte ha några vänner bla bla bla. IDIOTGREJER. Fan det blir väl inte bättre än vad man gör det till. Man bombarderas ju av sånt skit både på mobilen o i datorn. Jag skulle vara både död o olycklig för länge sedan.
Utmaningar tycker jag är roligt dem saknar liksom hoten.

Jag har fått massage idag, trodde att jag inte va så stel. MEN hallå har ju ingen koll alls. Jag va ju hur stel som helst o dessutom mådde inte muskelfästerna så bra :( .
Ont har jag oxå fy bubblan för foglossning jag har förskonats från det med K och L. Ska väl inte gnälla kanske men fy vad ont det gör. Kära hjärtanes vilket sur inlägg....
Kevin va ju hos tandläkaren han va jätte duktig. Inga hål. Jag hade skämts ihjäl om han hade haft hål..
Mobilen har anlänt så nu är jag nå bar igen.

Kram R

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Håller helt och fullt med om det där med kedjebreven, man blir galen.
Ja du foglossning är inget vidare,stackars dig jag har ju haft det med bägge barnen.
Ses vi imorgon?
Kram

Anonym sa...

Nu har jag fixat utmaningen :)
Vi ses sen, Kram!