fredag 13 februari 2009

Helgen

Den här helgen är det dax för rallytävling. J ska ända upp till hudik o åka. Hoppas allt går bra man är ju trots allt orolig lång väg att åka för att åka 150 km i timmen på en smal skogsväg med snövallar upp till en meter. Barnen ska få umgås med faster U o kusin. Ingen nöd på dem tvärtom.
Jag ska ju jobba hela helgen. På söndag ska J o barnen gå på dop. Lilla Ebba ska vigas in i kyrkan. Hon är så snäll o go.
Jag har inte lyckats byta med någon så jag får glatt jobba. Ska stå i spelbutiken. Jag hoppas att det ska gå bra eller om jag inte kommer upp ur sängen på måndag har ju sån faslig foglossning.
På tisdag åker vi till ö-vik där är det 1 meter snö o 30 minus o solen lyser. UNDERBART. Skotern väntar på oss. Härligt att åka rakt in i skogen tända en brasa o grilla korv o dricka varm choklad. Det blir nog en fotoblogg nästa vecka.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

följer gärna med om jag hinner sluta. det är kl 14.00 kramar mamma, svärmor. farmor