tisdag 24 februari 2009

Gulliga barn NOT

Hej hej alla glada o alla andra.
Nu är J iväg till norge på nån mässa? Nea är på sitt mest monstriga humör o Kevin är 4år. Fy bubblan vad osams vi har varit. Va o hälsade på grannen idag man får ju skämmas. Inte byxor, inte saft, inte inte inte, vill klappa katten, min docka.... JAG VILL, min min min jag blir galen fick lov o åka hem. Nån som vill ha en lillasyster så är ni välkomna o hämta.

Nu är ju nattningen min som annars tillhör mannen i huset. Knölade ner båda i min säng o Kevin tog min hand o sa mamma nu behöver du inte vara rädd längre. Efter en lite fundering frågade jag vad han trodde jag va rädd för? Mamma monstren, det finns inga monster. Gulliga unge..

Va till BM igår allt såg fint ut fick en surpuppa i magen oxå som inte gillade att bli puffad på. Hjärtljuden låg på 148...
Vad tror ni nu??

Kram o hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

TJEJ!!!! Alva hade 148 och Samuel 151. Så var det hela graviditeten. Oliver hade över 150 han med! Hur var det med dina???

/ Anna B

Rosie sa...

Ha ha båda har legat mellan 148-152 varje gång. Tror fortfarande på pojke