torsdag 29 maj 2008

Bränd och ett år äldre samma dag.

Fy bubblan vad solen har gassat idag, det svider överallt. Barnen har haft en underbar dag. Vid halv 10 kom Jenny och William. De där två pojkarna trivs verkligen i varandras sällskap. det är så kul att se dem leka. Halv elva började vi fylla poolen med vatten sen vart det fullt ös. Kevin skulle nog vart fisk om han inte blev mammas prins.
Barnen somnade ovaggade vid halv två sedan när dem vaknade hade vi fin besök av Sara, Ivar och Lilly. Kevin blev alldelles överlycklig en kompis till och trots att det va så länge sedan pojkarna träffades lekte dem som om dom träffades varje dag.
Sen kom Mia med hela skocken barn och det lektes lite mer och badades så läpparna blev blå..
Paket har jag fått oxå middag med min man imorgon i stora stan Västerås...
Natt natt från en gamling.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Rååååsie!!! Inte visste jag att du fyllde år!!! Då hade jag ju iaf kunnat haft med mig en blomma!!! ETT STORT GRATTIS och tack för idag!!! Kram Sara

Anonym sa...

Man får gratulera på den stora dagen!!!
Kram

Anna sa...

Grattis på stora dagen!!

Anonym sa...

Grattis!Kram

Anonym sa...

STORT STORT GRATTIS I EFTERSKOTT!! Kram från Eva-Lisa och familj!!