tisdag 13 maj 2008

Kevin har ny cykel :)


Nu har det hänt, min sons lyckligaste dag i hans lilla liv har kommit. Morfar har köpt en ny cykel. Inte ny men ändå. Den är 14 tum och gul, jätte fin med cykelkorg. Han har tränat i två dagar. Nu går det undan. Idag skulle han minsann cykla till farfar, men jag hann springa efter o stoppa honom, tror inte han skulle orka men han är ju såååååå envis.

Nea har då övertagit Kevins trehjuling. Hon är fly förbannad mest hela dagarna för hon VILL att den ska åka framåt men hon VET INTE hur man gör.

Ni vet ju vilket temprament min lilla dotter har.


Jag själv fryser ihjäl det är kallt nu, hade hoppats på sommar. Mina jordgubbsplantor blommar.....mums. :)


Dessutom så bakade jag årets första rabarberpaj idag,det slår mycket...


Kram o natt natt

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin cykel han har fått.Jag förstår att han vill cykla hela tiden.Kram

Lilla livet i Ingeborg sa...

Vilken fin cykel, pippigul! Åh, nu blev jag också sugen på att baka rabarberpaj, det är ju så gott!

Anonym sa...

Men det var en fin cykel! Och vilken fin hatt! Och rabarberpaj......= )//Eva-Lisa

Anonym sa...

Nu är jag här igen = ) Var har du köpt hatten? /Eva-Lisa

Rosie sa...

Hatten är från Me and i.

Anonym sa...

Vilken snygg cykel!!!