tisdag 27 maj 2008

Parken Zoo















Vilken underbar dag vi har haft idag i Eskilstuna. Jag har ALDRIG sett min son springa konstant i 4 timmar på det här viset. Han måste ha laddad i flera veckor. Undra om han hann se några djur?





Vi tittade på apor, vita tigrar, kaniner o gick in till getterna. O av alla barn som va där inne så lyckades ju Kevin bli biten av en killing. På kinden, måste ha gjort skit ont. Han skrek o ville genast gå därifrån.



Vi åt en fantastisk buffe till lunch grillad kyckling och potatissallad, pannkakor o sylt. :) Inte ens då satt kevin still. Linnea proppade i sig allt hon kunde, matvraket.

Vi gick vidare till nån form av radiostyrda bilar, det uppskattades av killarna.
Fantomen land blev en hit fullt ös. Kevin lyckades ju självklart klättra upp så högt att Eva-lisa fick lov att klättra efter o hämta ner honom. ;) .



Hej hopp vilken dag





3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Låter som en underbar dag! Härliga bilder, speciellt den på Eva-Lisa;-) Synd att vi inte kunde föja med. Jag hade ju bokat träning med instruktör idag. Hänger gärna på en annan gång!

Anonym sa...

Vad roligt det ser ut! Blir lite sugen på att åka... ;) Få se om vi kanske kommer över i morgon, om ni är hemma! Våran varmvattenberedare har gått sönder så jag kanske måste vara hemma och ta hand om hantverkare... Jag hör av mig!

Rosie sa...

jag är hemma hela dagen välkomna. Skulle vara roligt om ni tittade förbi o badade lite med oss i poolen..