torsdag 8 maj 2008

UTE UTE UTE!!!


Det är vi från kl8 till kl 20. Vilket resulterar i väldigt trötta barn. Idag har vi tom lyckats ta oss till kyrkis. Kevin älskar kyrkis, han kan alla sånger. Gärna samtidigt oxå.

Linnea är brun kevin är mindre brun o mamman är BLEK. Grrr ska nog ta en sväng till solarie öarna.

Vi har gödslat gräsmattan och lagt ut gräsfrön. Hoppas på lite mer gräs. Nu består mattan av maskrosor och gullvivor. jätte fint men inte där.


Vi har hunnit tvätta bilen oxå dock bara invändigt :)


Nästa vecka tänker jag åka till parken zoo nån som vill hänga på? Pick nick i det gröna. Jag har tisdag som förslag om det är vackert väder förstås.


Annars är ni välkomna hit vilken dag som helst. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag står över den här gången. Ella har ju dagis på tisdagar så hon får vara där medan jag vilar ryggen lite. Men jag hänger gärna på en annan gång!

Anonym sa...

...och här har vi blivit sjuka.... Ivar har ont i halsen och har lite feber.. Men om ni kommer iväg får ni ha det så himla mysigt! Kram!