tisdag 20 januari 2009

Feber

Herregud vilken feber kaos det är här. Det började igår med Nea helt plötsligt bara däckade hon av i fotöljen. Kändes ganska konstigt med tanke på hennes energi i vanliga fall. Behövde bara ta på henne så kände jag hur het hon va. 39,9 så bara poff. I med en supp då piggnade hon till. Det blev värre till kvällen 40,3 o fick inte ner febern paniken va nära men efter tredje dosen gav den sig lite. Va fan gör man? Hon fick saft i mängder o somnade tillslut i soffan. Idag har hon fortfarande hög feber. Kevin har oxå insjuknat. Måste säga att det är lättare med en sjuk 4 åring som man kan prata med än en sjuk arg 2,5 åring. Vi blir ju inte av med vår förkylning måste nog ringa imorgon så hela familjen får komma in.
Jag fick min kläder idag från HM brukar inte beställa men det va bra erbjudanden på shorts o massor med bra rea plagg. Beställde ett par baggy mys byxor typ Yoga. Tänkte att jag slår till på en stor storlek så kan kag ha dem under graviditeten. Tjoflöjt i dem byxorna går det ner fyra stycken gravida. Ja ja dem har snöre så får dra åt dem extra, gudomligt sköna iallafall.
Jag vill passa på att göra lite reklam för den här sidan www.pikadesign.se . Dem kommer hit till mig o ska visa sina underbara smycken någon lördag eller söndag i mars. Jag hör av mig om datum.

1 kommentar:

anna sa...

Fortfarande sjuka? Vi testade fröet igår o det var ju jätteskoj, dit går vi fler gånger.

Jag kommer nästa torsdag på me and I, ska fråga syster om hon vill följa med.

Krya på er om ni fortfarande är sjuka. Kram