söndag 18 januari 2009

Stöd

Hej alla glada. Nu har jag hittat en helt underbar sida som kröp rakt in i hjärtat på mig. Funderar starkt på att köpa deras fina hjärtehalsband. Kolla in den här sidan http://www.happychild.se/
Annars flyter allt på som vanligt. Jobb jobb o jobb.
Imorgon är dagis stängt o jag har bytt dag med en kollega o är därför ledig imorgon, ska bli så skönt. Man blir sliten av en jobbhelg.
Jag som redan är trött. Jag tänker nog ha ett party hos butik fru fin i mars. Finns det intresse? max 10.
Nu är det natt natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ett jättefint halsband. Och vilket engagemang, ibland funderar man ju vad man håller på med. Här sitter jag, arbetslös, men full med energi, varför inte göra något vettigt....? Suck, men jag vill gå på fru fin ialla fall...; ) Om ni är lediga något mer i veckan får ni gärna komma och leka! Kram!

Anonym sa...

Hej!
Jag kommer gärna till butik fru fin.
Va kul att ni kommer på dopet.
Kan vi träffas nåt innan kanske nu till helgen?
Kram