tisdag 27 januari 2009

uppdatering

Ja ikväll är det äntligen mammamiddag mums va gott det ska bli. Det verkar som det är en uppskattad tillställning. Tror vi kommer att bli en hel del grek sugna mammor ikväll. :) .

På torsdag har jag ME AND I party 18,30. Jag har blivit utlovad en hel del fin fint till pojkarna i härliga glada sommarfärger. Även några groda klassiker som kommer tillbaka. Temat för kvällen är ändå CUP cakes. Ha ha en lite försmak inför torsdagen.

Jag har bokat in fru fin den 1 april Det finns några platser kvar. Även där utlovas det många härliga sommarplagg.
Mitt lilla sparkande pyre i magen har börjag göra sig till känna ordentligt nu. Till storebrors stora lycka. Han är redan så medveten o mån om den lilla( bara för han inte vet vad som väntar ha ha ha). Han frågar så roliga saker. Ibland kommer det ur så kloka frågor o kommentarer så man blir alldelles förvånad. Kevin säger att det räcker med en lillasyster i det här huset så vi får väl hoppas att det är en lillebror.

Kram R

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Va mysigt att det sparkar, va rolig han är Kevin. Det kommer mycket roliga kommentarer från William med. Dem är så kloka :)
Vi ses på torsdag.
Kram

Anonym sa...

Jag kommer på Fru Fin

/ Anna B

anna sa...

Hej! Sorry, har fått förhinder imorron kväll, nästa gång kanske :(

Vi kanske ses på fröet imorron?

Kram