söndag 25 januari 2009

Ger sig inte

Inget dagis dem närmaste två dagarna heller. Det här är ju helt sjukt. Ja i ordets rätta bemärkelse. Nu har Kevin haft feber i 7 dagar nu snackar jag mellan 39,5 o 40+. Det ger sig inte. Stackarn äter knappt som tur är dricker han mängder av vatten. Han vill inte ens ha saft....
Linnea lider av en annan sjukdom TRISTESS. Hon röjer runt som en liten förvildad apa
( tänk NICKE NYFIKEN). På tisdag är det iallafall mammamiddag gissa om jag längtar dit. Jag får väl ta ett eget bord en bit bort.
Min mobil är trasig så hur ska det gå??? Jag har köpt en ny men man vet ju aldrig när den dyker upp. Nu har vi bokat semester V8 tänkte va smart innan sportlovet. Vi ska åka upp till Ö-vik o åka skoter, pulka o skidor. Ska bli så härligt med det är ju mycket mer snö där även fast det äntligen kommit snö hit.
Vi ska ju flytta inom en snar framtid så nu funderar jag på om vi inte ska hyra en sån där container o kasta allt vi har o köpa nytt finns INGET här som jag känner att jag skulle vilja ha kvar nej inget. Undra om ikea skulle vilja sponsra mitt hem haha ha eheh not... undra om det är läge att köpa nytt med tre småbarn? Nej nu ska jag kurera mig med te o en god macka.

Kram R

3 kommentarer:

Supermia sa...

Stackars Kevin! Hoppas han mår bättre snart. Har själv 4 st med magsjuka att serva, varav Ville har massor med tristess därimellan! kramar Mia

Anonym sa...

Stackar Kevin, Det var en envis influensa.
Va spännande att ni ska flytta snart :) Skönt med lite större.
Ta hand om er!
Kram

Anonym sa...

Men oj, fortfarande sjukstuga. Vi längtar ju efter er. Vi vill leka. Men helst med friska kompisar. Vi gör väl ett nytt försök när ni är krya igen!? Vi ses imorgon. Kram Eva-Lisa