måndag 22 september 2008

Första biobesöket


Vi har vart på bio, på mamma mu. Kevin tyckte att det va jätte kul han satt still hela tiden. Linnea va oxå med,men till henne kom myrorna i rumpan när det va 20 min kvar. Så jörgen gick ut med henne. inte poppis). Hon är ju bara 2 så att hon satt i 45 min tyckte jag va duktigt.


Jag bjöd ut Jörgen på skaldjursbuffe på månsan i Lördags. Jätte gott. Pappa va här hemma, barnen somnade kl 18 dem är helt slut efter en vecka på dagis.

Träffade Sandra och Jill där i kräfthavet. Hoppas dem tyckte det va lika gott som jag tyckte.

Ha det bra

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har också funderat på att gå på Mamma Mu, var den sevärd? ;)

Anonym sa...

Ja men va kul! Vi vill också gå på den filmen, men varför finns den inte med på filmlistan? Har den redan slutat att visas? Någon som vet? /Eva-Lisa

Anonym sa...

Visst var det gott! Jag ÄLSKAR skaldjur!!!

Rosie sa...

Den hade premiär i fredags. Kolla på www.eurostar.se. Den va jätte gullig klart en bra barnfilm. Sara om du o mattias ska gå på bio så rekommendera jag nåt annat.. ha ha.
Kram

Lilla livet i Ingeborg sa...

Visst var det goda skaldjur! Kul att se din man, har inte sett honom förut. Hoppas vi inte förstörde er romantiska stämning med vårat kackel ett bord bort;-)

Kram!

Anonym sa...

ahaaa.... kanske ska tänka om, då.... ;)