torsdag 11 september 2008

Skit oxå

Tradera är som ett gift, herregud folk är ju galna (jag me). Nu har jag lyckats buda hem både överdragsbyxor och windstopper fleece. (po.p).Jag håller dessutom på att rensa hemma. Herregud vad skit man har. Har åkt 2 omgångar till returen o det lär blir fler imorgon.
Vi är dessutom förkylda. Jag skyller allt på DAGIS.. Linnea vill inte vara med mig längre hon har hittat en ny mamma Ulrika dagisfröken. Kevin vill gå hem direkt när jag kommer :( mammas lilla goseprins längtar efter mamma.
Den här veckan har jag lämnat dem varje dag och igår va dem där mellan 9-15 visste inte hur jag skulle få dagen att gå. Undra vem som längtar mest?? JAG :)
På måndag börjar jag jobba ska bli jätte kul jag har faktiskt längtat till jobbet. Känner mig rätt så ensam om att ha ett jobb även fast det "bara" är på ICA. Jag har underbara arbetskompisar o det är ju salas bästa mataffär.
Hus hus hus det är det stora ämnet fina, fula, ruckel, slott eller husvagn. Jag är avundsjuk på alla som har ett eget hus. Jag gläds med alla som bor i sitt drömhus. För mig känns det som jag kvävs här. Men jag har iallafall kärleken och 2 underbara barn som jag älskar.
Kram alla vänner

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Vad skönt att barnen verkar trivas på dagis:) Men förstår att Kevin längtar efter sin mamma. Brukar inte pojkar vara lite mammigare? Hihi, det kanske bara jag fått för mig. Kommer han att fortsätta på kyrkis? Sam är ju enda pojken där, fast han verkas trivas, tjejtjusare som han är:)

Rosie sa...

Jo vi ska gå men har fått uppskov medans vi skolar in förhoppningsvis kommer han på fredag.