tisdag 23 september 2008

Strömlösa

Idag kvart över tio så försvann strömmen. Och kom tillbaka tio i sex. Det är skitjobbigt att inte ha någon el, vattnet fungerar ju inte ens för pumpen behöver EL.
Hur många gånger har jag tryckt på lampknappen i badrummet??? Jag har tänkt att dammsuga, laga mat, koka kaffe, tvätta, lyssna på radion.... Tillslut blev jag så förbannad så jag tog ungarna och åkte till affären o köpte korv o bröd o festis åkte till skogen och använde grillstaden uppe vid skidbacken i salbohed.
Lunch i skogen :)
Jörgen kom hem med en lagad del till gräsklipparen så jag fick åka omkring på den o få lite nytta gjord iallafall.

Kram o bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jobbigt att vara utan el...men å andra sidan så fick ni ju en mysig utomhuslunch. Man måste se det positiva i allting... :-)