onsdag 17 september 2008

Jobb jobb jobb

Nu är man inne i SVENSSON livet. Hallå jag som skulle vara lyxhustru med 5 ungar gucciväska och hela skåpet fullt med lyxiga krämer och dyra parfymer???? Vart tog hon vägen :( . Nu lämnar man på dagis, åker till jobbet, Jobbar, hämtar på dagis, kastar sig framför spisen, griniga trötta ungar skriker och drar en i benen. Aj som f n en tallrik i huvudet, JAG VILL HA KETCHUP, JAG VILL HA MJÖLK, bada barn, jaga barn med tandborsten i högsta hugg, kanske få dem i säng innan alla blir hysteriska....
ÄR DET BARA JAG SOM HAR DET SÅ HÄR????

Egen tid framför datorn eller tv n . JAAAAA jag älskar svenssonlivet.

GE MIG MIN GUCCIVÄSKA TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!

Tack o hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer säkert att kännas bättre när ni har kommit in i de nya rutinerna! Hoppas jag! Snart är vi nog alla i den där sitsen... Om man får något jobb vill säga.... Kram!

Anonym sa...

Precis sådär har vi det.Det är det som är svenssonliv visst är det kul.Men det blir nog lite bättre när ni har kommit in i alla rutiner.Kram