måndag 29 september 2008

Mamma middag

Superkul att det är några tappra som är sugna på att återgå till gamla vanor. haha. Greken, jag har saknat den goda maten och tzatsikin mums.
Vi är hemma idag oxå. Linnea är sjuk, nu hon har haft 40 grader hela helgen.
Nu är vi nere på 38. Inatt har hon roat sig med att spy( jag gör det oxå när jag har feber). Slem och åter slem stackars lilla sessan.
Kevin är oxå hemma han blir inte riktigt av med hostan. Nu får han bisolvon 3 gånger om dagen.

Igår kom världens gulligaste Vilgot och handlade hos mig med sin pappa. Han hade köpt blommor till sin mamma, vilket charmtroll :) Dagens ljuspunkt. Visst va dem fina E-L.

Inget besök i gallerian ännu, får sukta ett tag till.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag blir så glad. Fantastiskt fina rosor av mina fantastiskt fina pojkar ; ) /Eva-Lisa