fredag 26 september 2008

första VAB-dagen

Kevin har en hemsk hosta, så fort han rör sig hostar han. Det blit tjockt i halsen direkt och tungt att andas. Jag jobbade ju 15-21,20 så jag borde kunnat jobba, men jörgen hade ingen möjlighet att vara hemma. Nu blir det iallafall 4 dagar ledigt för kevin så vi hoppas på att den hemska hostan försvinner.
Myggorna har tittat fram igen och dessutom ger dem MYGGBÖLDER. Kliar nåt fasansfullt. Trodde Linnea fått böldpest o va nästan på väg att kasta mig i bilen och åka till akuten ...
Jobb hela helgen så nån tripp till den omtalade gallerian är helt uteslutet.
En annan ide är MAMMAMIDDAG.... Vad sägs om torsdagen den 30 oktober??? På världens bästa GREK. Alla sugna mammor är välkomna. Vi ses där utanför kl 19,00
Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer! /Eva-Lisa

Anonym sa...

Alltid redo!!!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Dessa otäcka mygg! Vi håller på att bli uppätna här hemma. Mördarmyggor!
Här har det varit hostigt i ett par veckor, verkar aldrig gå över.
Får fundera över middagen, kanske är på annat håll. Får se hur det blir!

Anna sa...

Jag kommer!

Här kör vi magsjuka...W hade en mindre angenäm natt...uscha.

Rosie sa...

Är på annat håll???? hm låter verkligen hemlighetsfullt rådhuset kanske....Fram med det nu.
Det är säkert magnus som släpat hem någon indisk bacill.?!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Gifta oss? Kors nej. Alldeles för många vuxenpoäng:-D

Anonym sa...

Jag kommer!

Anonym sa...

Jag kommer, utan löss...
/ Anna B

Anonym sa...

Jag kommer, utan löss...
/ Anna B