måndag 8 september 2008






















Idag har jag lämnat barnen som vanligt om man säger kom dit o gick på en gång liksom. Nea tyckte det va helt ok hon litar på sin fröken o känner sig trygg med henne. Hon är helt underbar lugn o mysig. Kevin blev lite orolig men släppte det när han såg att jag åkte hemåt. som jag sa att jag skulle..


Ännu ett mamma event är avklarat. Det har vart supertrevlig. Jag dansade loss halv natten o drack en fasligt massa sprit sov ingenting innan båten lagt till i mariehamn (eller åkte vi till Åbo??) Efter det snarkades det hej vilt, förlåt ;) . Inga skandaler (hade inte väntat mig det heller) Tänk vad det är kul att parta loss med dem här brudarna.. Tack Anna, Johanna,Helena, Sara, Sandra, Jill, Katja, Eva-lisa, Emma, linda och Erika för en super trevlig resa :)

Hem till jämmer och elände tänk att så fort mamman kliver innanför dörren "lämnas" hela ansvaret över liksom?? Bakis skakis o trött är bara glömma. griniga ungar o gnällig karl. Gissa vem som fick gå in på Åkra o handla!!!! undra om nån blev spritångförgiftad.

Nåt nytt hem får man ju inte heller någon i den här familjen tror att man får en lyxvilla för en sådär typ 400000 ?? undra vart den ligger. Mörkaste norrland med 12 mil till närmaste granne. Brunbjörnen och renarna till närmsta granne.
Ha ha blir nog en trea på Dalhem..
Håll till godo med party bilder

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den bilden! Jag ser ju aspackad ut...

Rosie sa...

jag vet kunde inte låta bli.

Rosie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla livet i Ingeborg sa...

Mera bilder vill jag se:-)!

Anna sa...

Men skona mig vilken horribel bild!!!!!!!!!!! Censur!!!