fredag 22 februari 2008

Akuten nästa


Jag blir galen precis just den här helgen ska Jörgen åka till östersund o åka rallytävling. Just den här helgen är Kevin så sjuk så han sitter som ett litet kolli o tittar på nicke nyfiken om om igen. Han hostar så att han nästan blir blå. Spyr upp allt jag lyckas få i honom. Väntar till imorgon o ser om febern ger sig. Pappa får komma hit o ta hand om Nea då måste jag åka in om inte annat för vätske brist.


Nea har ju så tråkigt så att hon dör hon måste klättra överallt, riva ner alla leksaker o skrika så hela sörsalbo hör o inte nog med det både hunden o Kevin får ta emot både det ena o andra tjuvnypet. Tänk om man kunde lämna den lilla prinssessan på dagis en sån här gång för barnvakter regnar det ju inte precis...


Jag åkte till affären o köpte popcorn o en tidning som jag ska ha när jag drogat Kevin med hostmedicin o Nea med välling så jag får EGEN tid. :)


Det hade kommit in helt fantastiska kläder på butik fru fin alla som kom hittade något det va kul. Jag köpte ett par baggy jeans o beställde en tunika som jag ska ha till ett par röda tights med vita prickar på.. sitter fin fint på power meet.


Tacka gud för bollibompa nu kan man få fem skrik fria minuter ända tills Nea har tröttnat.

Snart natt natt för skräp hönan.


Jag måste ju in till stan oxå har ju lagt undan två biljetter till mojje o tobbe trollkarl som jag o kevin ska gå på, hoppas han tycker det är roligt för biljetterna kostade 100 kr.


Otrolig det har gått 10 min o dem sitter fortfarande kvar undra om Nea satte sig på klistret som jag spillde ut HA HA HA


Kram kram


Inga kommentarer: