lördag 23 februari 2008

DUNKA MIG GUL O BLÅ !!!!!!!

Vad är det för nåt jävla skit vi får lyssna på när man offrar en hel lördagkväll.

In kommer det nån som sjunger på ett språk som iallafall jag inte fattar ett ord av, sen blir det helt plötsligt hits for kids ja ja tänkte jag det blir nog bättre. Då kliver det in nån jävla operasångerska då förstog man inte ord igen då...

Nej jag har inte glömt bort divan,bögen o vad vet jag vad det är för nåt (alexander bard)?
Sen till Kevins stora förtjusning dyker PINGU isaksson upp stackarn kunde inte smila mer för då hade munnen gått ur led.
SPICE GIRLS återkomsten nehe det vad det inte hits for kids igen då suck BLIR DET INTE BÄTTRE??
Jo ett gäng fårskallar kom in o körade eller?? Go Escobar go or not :(

nej upp hoppa o ta mitt tunna skinn o ropa ut mitt namn obadoba jag saknar dig ......
HALLELUJA för den gamla goda tiden..

Ring o rösta nu sprid kärleken

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte det var den bästa omgången hittils, ja´! Men som min bror brukar säga: "Smaken är som Jugoslavien!"

Rosie sa...

oj om den här va bäst är jag glad att jag inte tittade på dem andra. Men kul att sala killen gick vidare men inget för mig..