onsdag 27 februari 2008

Vilken hit


Det här med Vecko matsedel blev en hit , den här veckan har vi prövat två nya recept från tidningen Lätt lagat. Säger bara wow vilken smakupplevelse. T.o.m gubbarna tyckte att det va gott, nu snackar jag om fisk boullabaise och sjömanskorv.


Jag är super laddad inför nästa veckas matsedel jag har måndag, tisdag klart. Spännade va ha ha ni får vänta tills på måndag.

Jag ska jobba i helgen känns jätte tråkigt för det kommer hit en massa folk som ska fira Jörgen, han fyllde ju 35 igår.

Kevin va själv hos Viggo idag o lekte det gick ganska bra han blev bara ledsen 2 gånger. Kina jobbar ju på dagis så hon löste ju det där kanon. Känns bra med lite avlastning ibland.


Jag passade på att åka ner till granngården o köpte en ny overall till Kevin till nästa år. Halv priset på en liknande Didrikssons. Super tålig. Sedan fick jag lov att gå in på Johanssons guld o beställa en super läcker ring som det ska stå: Jörgen, Kevin, Linnéa på graverat på utsidan.


Ha det gott

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Fick lov att beställa...." Bara sådär ändå?! Du spar väl lite plats att gravera in flera namn på?? :)

Rosie sa...

Vadå fler namn vad menar du då?? hi hi :). får väl göra om den då om det skulle komma fler barn
Kram

Lilla livet i Ingeborg sa...

Nu blev jag nyfiken på ringen! Jag funderar på ett halsband med barnens namn ingraverade. Kommer inte ihåg var man kunde beställa ifrån bara. Visst är den där mattidningen kanonbra? Jag brukar sno några från mamma då och då!

Anonym sa...

Det blir nog jätte fint med ringen.Men som sagt spar plats om det blir en nummer tre.Kram

Anna sa...

Hej, kul med alla bloggar. Roligt att se hur andra har det där hemma. / Kram Anna (Oliver, Alva och samuels mamma)