tisdag 12 februari 2008

En dag i salbo


Hej hej
Ja just nu är vi lite förskylda. Men ute kan man vara ändå. Som tur är för om vi skulle vara inne i det här rummet hela dagen skulle jag få spunk. Vi har vart på promenad idag på förmiddagen. Nu på eftermiddagen har vi nog tänkt att spendera i skogen innan barnen rivit hela huset. (det går ganska fort för det är väldigt litet).. På måndag ska åka till sätra för att få lite avkopplande mamma tid.... O i helgen ska jag jobba, som jag inte känner för alls. är lite besviken på mig själv o på mitt jobb. I söndags åkte jag dit på ett testköp på öl men han såg inte ut att vara en dag under 30. Jävligt fult att skicka in en som ser ut som 30 då har liksom hela syftet försvunnit. Det är inget att göra något åt han va ju inte under 18 iallafall. Men fy fan va arg jag blev kunde ha klappat till honom om han kommit in igen...


BLÄÄÄÄ vi hörs

5 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till bloggträsket!!

Anonym sa...

Hej hopp! Vad kul med en till blogg att följa! Nu väntar vi på Johanna också!
Vad trist med ölen, de borde förstå att det är stressigt ibland att sitta i en kassa. Inte lätt att komma ihåg alla gånger.

Anonym sa...

Hejsan vad kul med en till blogg att läsa.Ja nu är det bara jag kvar

Anonym sa...

Hallå!!! Vad roligt med ännu en bloggare!! Nu har vi riktig koll på varann! ;)

Anonym sa...

Så har jag hittat hit också. Varmt välkommen till bloggvärlden - ser fram emot att följa er om dagarna. Kul!! Kram Eva-Lisa