måndag 18 februari 2008

jägar gudinnan Rosie


Nu har jag fått en stor utmaning. JAG HAR EN MUS I SOVRUMMET. Jag hörde den i går kväll när jsg skulle sova, raskt åkte råttfällan fram.

Ha ha tänkte jag nu ska du få. Den lilla j.v.ln lurade mig tre gånger inatt men jag ger inte upp förens det här är klart. Han har bråkat med fel person...


Jag skulle behöva en katt.

Jag jobbade som sagt i helgen o träffade nya chefen verkar som en trevlig prick. Träffade en massa känt o okänt folk. Nu går det ju magsjuka eller det är typ som en epidemi ALLA har det. blääää.

Idag när jag ska på spa ska pappa vara här hujedamej hur ska jag kunna koppla av jo jo Rosie tänk positivt det går bra.. Kanske vi måste flytta sen ha ha ha.

Hörs kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det lät himla härligt med spa. Skulle verkligen behövas! Kram!

Anonym sa...

Varför bokar vi, mammorna, inte in en härlig halvdagsspa någongång? Det skulle väl vara mysigt? Bada, lite massage och bara ha det gott!/E-L

Anonym sa...

Jag får ta dit mina jägare.Så kan jag lova att det inte finns någon mus kvar sen.Kram